CE SUNT INFORMAȚIILE PERSONALE
Informațiile personale cuprind date referitoare la o persoană care o pot identifica direct sau indirect, inclusiv numele, numărul de cont, locația, ID-ul online sau alți identificatori specifici persoanei respective.
Acestea pot include, de asemenea, „date din categorii speciale”, cum ar fi originea rasială sau etnică, opiniile politice, convingerile religioase, apartenența sindicală, sănătatea fizică sau mentală, condamnările penale și acuzațiile.
Nu colectăm „date din categorii speciale” despre vizitatorii sau clienții site-ului nostru.
Puteți naviga pe site-ul nostru fără a furniza detalii personale.
Jurnalele serverului nostru înregistrează detalii precum sistemul de operare, software-ul browserului, adresa IP și URL-ul, inclusiv data și ora vizitei.
Utilizăm module cookie pentru a analiza utilizarea site-ului și pentru a oferi funcții specifice. Pentru detalii, consultați site-ul nostru politica privind cookie-urile. În plus, Google poate utiliza datele dvs. dacă vă dați acordul pe site-ul nostru. Vă rugăm să consultați Confidențialitate și termeni Google pentru mai multe informații.
Dacă faceți cumpărături sau vă abonați, este posibil să furnizați date de contact (nume, adresă, companie, funcția, e-mail, telefon).
Pentru achiziții, utilizăm informațiile dvs. pentru:
- Cereri și informații:
- Răspunsul la întrebări
- Urmărirea vânzărilor și solicitărilor
- Furnizarea de actualizări despre produse/servicii
- Notificarea despre modificările site-ului web
- Oferirea de experiențe și actualizări personalizate
- Comenzi:
- Procesarea comenzilor
- Asistență pentru comenzi incomplete
- Gestionarea livrărilor, returnărilor și rambursărilor
- Relația cu clienții:
- Căutarea de feedback
- Îmbunătățirea conținutului site-ului web
- Oferirea de experiențe online personalizate
- Utilizarea rețelelor sociale pentru publicitate
- Desfășurarea cercetării de piață și măsurarea eficacității campaniilor de marketing
- Altele:
- Asigurarea calității produselor
- Rezolvarea întrebărilor și plângerilor
- Gestionarea contabilității generale
Pentru a ne îmbunătăți serviciile, ne propunem să înțelegem modelele de cumpărare ale clienților, criteriile de selecție a produselor/serviciilor, aplicațiile și tehnologiile preferate, precum și eficiența campaniilor noastre de publicitate și marketing. Utilizăm diverse metode pentru a realiza acest lucru:
- Detalii despre cardul de plată: Nu vizualizăm și nu păstrăm niciodată detaliile cardului de plată.
- Analiza e-mailurilor: Campaniile noastre de marketing sunt evaluate folosind analiza e-mailurilor. E-mailurile de marketing includ un pixel pentru a urmări metrici precum distribuția e-mailurilor, ratele de deschidere, redirecționările și clicurile pe linkuri.
- Urmărire online: Putem monitoriza vizitele pe alte site-uri web și căutările dvs. pe motoarele de căutare pentru a oferi informații relevante despre produse, adaptate preferințelor dvs.
- Utilizarea rețelelor sociale: Rețelele sociale sunt utilizate pentru a rafina eforturile noastre de publicitate și pentru a îmbunătăți relevanța conținutului.
- Utilizarea cookie-urilor: Cookie-urile sunt utilizate pentru a urmări activitatea online. Pentru mai multe detalii, consultați Politica noastră de Cookie-uri. Informațiile colectate de cookie-uri singure nu identifică personal vizitatorii site-ului nostru.
Vom păstra informațiile dvs. personale atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile comerciale legitime descrise mai sus.
Pentru vizitatorii site-ului web, reținem informațiile pentru o perioadă limitată de timp pentru a răspunde solicitărilor dumneavoastră, pentru a furniza informațiile necesare sau pentru a furniza actualizări privind produsele și serviciile noastre.
Pentru achizițiile unice, înregistrările tranzacțiilor sunt păstrate de obicei timp de 7 ani.
Datele dvs. pot fi stocate pentru perioade prelungite în cazul în care avem motive juridice imperioase, cum ar fi mandatele legale sau judiciare, sau pentru necesități de apărare sau urmărire penală.
La fel ca multe alte organizații, angajăm furnizori de servicii pentru a supraveghea site-ul nostru web și sistemele IT, precum și pentru a desfășura campanii de marketing. În plus, colaborăm cu un furnizor pentru serviciile de livrare.
Furnizăm exclusiv acestor entități informațiile necesare pentru îndeplinirea serviciilor desemnate, interzicând strict orice utilizare alternativă a acestor informații. Înainte de a dezvălui furnizorilor de servicii informații cu caracter personal despre clienții noștri sau vizitatorii site-ului nostru, încheiem acorduri contractuale care impun protecția și gestionarea sigură a informațiilor.
Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi divulgate următoarelor părți terțe în scopurile descrise:
- Autoritățile fiscale, vamale și de accize
- Regulatori, instanțe și agenții de aplicare a legii
- Entități de detectare a fraudei
- Organisme guvernamentale centrale și locale
- Companii de asigurări
- Alți consilieri profesionali
În plus, putem dezvălui informațiile dvs. personale dacă se consideră necesar pentru a aplica termenii și condițiile noastre sau pentru a ne proteja drepturile, proprietatea sau bunăstarea clienților noștri și a altor utilizatori ai site-ului.
Unii dintre furnizorii noștri de servicii pot fi localizați în afara Moldova, ceea ce poate duce la transferul informațiilor dvs. personale în afara Moldova. Ne asigurăm că acești furnizori de servicii respectă toate cerințele legale aplicabile privind transferul de informații personale în afara Moldova.
Suntem dedicați protejării informațiilor personale pe care ni le încredințați. Utilizăm măsuri adecvate pentru a proteja datele pe care le furnizați prin intermediul site-ului nostru web și informațiile pe care le colectăm și stocăm despre clienții noștri. În cadrul organizației noastre, accesul la informațiile personale este restricționat. Doar angajații care au nevoie de aceste informații pentru a-și îndeplini sarcinile au acces la ele.
Deși ne străduim să vă protejăm informațiile personale în măsura posibilităților noastre, vă rugăm să rețineți că transmiterea de informații pe internet nu este complet sigură. Orice transmitere de date prin intermediul site-ului nostru se face pe propriul risc. La primirea informațiilor dumneavoastră, punem în aplicare măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a proteja datele dumneavoastră personale împotriva pierderii, furtului, accesului neautorizat sau modificării.
Această politică de confidențialitate a fost actualizată ultima dată în septembrie 2024. Orice revizuiri ale acestei politici vor fi postate aici. Vă încurajăm să verificați periodic această pagină pentru actualizări.
Site-ul nostru poate conține linkuri către site-uri terțe care nu sunt operate de noi. Dacă faceți clic pe aceste linkuri, veți fi redirecționat în afara site-ului nostru. Vă rugăm să fiți conștienți de faptul că nu controlăm conținutul acestor site-uri externe. Fiecare site extern va avea propriile sale politici de confidențialitate, pe care vă recomandăm să le examinați cu atenție.
Aveți dreptul de a renunța la primirea comunicărilor de marketing în orice moment, utilizând opțiunea de dezabonare din mesaj sau contactând echipa noastră de servicii pentru clienți la [email protected].
Pentru a corecta sau actualiza oricare dintre informațiile dvs. personale sau pentru a solicita o copie a informațiilor personale pe care le deținem, vă rugăm să contactați adresa de e-mail furnizată mai sus. Este posibil să vă solicităm o dovadă a identității dumneavoastră înainte de a vă procesa cererea.
În plus, puteți avea următoarele drepturi cu privire la informațiile dvs. personale:
- În anumite circumstanțe, dreptul de a restricționa sau de a obiecta față de prelucrarea informațiilor dvs. personale, inclusiv profilarea, sau de a solicita ștergerea informațiilor dvs. personale.
- În cazul în care ați furnizat informații personale voluntar sau ați consimțit la utilizarea acestora, dreptul de a vă retrage consimțământul.
- În anumite circumstanțe, dreptul de a obține o copie a informațiilor personale pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat, sau de a solicita transferul acestor informații către o altă parte (cunoscut sub denumirea de "portabilitatea datelor").
- Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de protecție a datelor.
Data actualizării: 18 septembrie 2024